نحوه انتخاب کلمات کلیدی با سئو مناسب
نوشته شده توسط : عباسی


به کار گیری از ابزار متعدد
برای یافتن لغات کلیدی مطلوب بایستی از چند ابزار استعمال و بعد نسبت به گزینش واژه کلیدی مطلوب خویش  سئو سایت متناسب با بهینه سازی وبسایت و متن مبادرت فرمایید. توصیه همیار بسط برای گزینش عبارات کلیدی مطلوب با seo به شما استعمال از ابزار پایین میباشد.

 

1)یک کدام از ابزار اثرگذار برای گزینش لغت ها کلیدی استعمال از ابزار google keword planner میباشد، که بستر قابل قبولی را برای گزینش لغت ها کلیدی مبنی بر ترازو محبوبیت دربین کاوش یوزرها در چنگ شما قرار می‌دهد.

2)به کار گیری از ابزار keyword tool میباشد. این ابزار کارکشته به طور مجانی به شما در یافتن لغات کلیدی یاری می نماید. از خصوصیت بارز این ابزار یافتن لغات کلیدی طولانی و پر کاربرد در کاوش، بین یوزرها متعدد میباشد. اعتنا داشته باشید که عبارات کلیدی طولانی از نرخ تبدیل بالایی برخوردار می باشند و رقابت بر رمز آن ها نادر میباشد.

3)استعمال از ابزار google trends (گوگل ترندز) میباشد. این ابزار کلمه ها کلیدی دوستداشتنی را بر پایه ی بخشها جغرافیایی و تفکیک لهجه به شما نشان میدهد.

4) به کار گیری از ابزار شبکه های عمومی همانند تویتر، اینستاگرام و تلگرام برای یافتن لغت ها کلیدی متناسب با بهینه سازی وبسایت میباشد.

این مقاله هم شاید برایتان کاربردی باشد: سئوی کلاه سیاه چه میباشد و چه طور سبب هلاکت تارنما ما می گردد؟
5) استعمال از ابزار google ads (گوگل ادور دز) میباشد. برای این خواسته پیش از انجام بهینه سازی تارنما خویش با صرف میزان دارایی اندکی تبلیغات خویش را در وبسایت google ads تثبیت فرمایید، بعد از سپری شد 14 روز می‌توانید لیست نخستین خویش را با لیست مو جود مقایسه فرمائید که عموم آنان را دوست دارا‌هستند و کاوش می نمایند.

6) به کارگیری از ابزار LSI میباشد. این ابزار لیستی از لغات کلیدی را که با کلمه و واژه کلیدی مد حیث شما رابطه معنایی داراست را معین می نماید. بعد از انجام هر جستجویی در گوگل لیست مرتبط با LSI در پایین ورقه حاصل کاوش قابل مشاهده میباشد.

7) به کار گیری از ابزار KWFINDER میباشد. این ابزار به پیدا نمودن رنج لغات کلیدی امداد می نماید. این ابزار به طور تقریبی ترازو کاوش برای هر کدام از کلمه ها را به شما نشان میدهد.

8) استعمال از ابزار Keywordtool.io میباشد. این ابزار علاوه بر کاوش عبارات کلیدی در گوگل از لغت ها کلیدی آیتم به کار گیری در یوتیوب و همینطور بینگ و آمازون نیز استعمال می نماید.

9) به کارگیری از ابزار seochat.con میباشد. ابزاری بسیار کاربردی میباشد، که از آن برای پیدا نمودن کلمات متفاوت در سه سطح به کار گیری می‌گردد.

10) استعمال از ابزار ویکی پدیا میباشد. ویکی پدیا ابزار قابل قبولی برای استخراج لغات کلیدی و همینطور عبارات شبیه میباشد.

11)استعمال از کلمه یاب میباشد. این ابزار به شما در یافتن کلمه ها کلیدی مترادف و مترادف و هم معنی یاری می نماید.

12) به کار گیری از ابزار samrush میباشد. متأسفانه استعمال از این ابزار در جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی نمیشود.

 

نکات اصلی در طریق تعیین کلمه ها کلیدی مطلوب بهینه سازی
به صورت حتم هر واژه کلیدی دارنده کلمه ها کلیدی شبیه و مترادف و هم معنی متعددی میباشد، براین اساس برای seo تارنما بایستی از کلمه ها کلیدی مطلوب نیز به کار گیری نمائید.
هر ورقه از وب سایت می بایست دربرگیرنده یک کدام از معنا کلمه ها کلیدی برای بهینه سازی وب سایت باشد.
اعتنا داشته باشید از عبارات کلیدی متناسب با مورد اساسی وب سایت به کار گیری فرمایید.
کلمه ها کلیدی در طول های گوناگون در گیر تغییر تحول میشود، به این ترتیب ملاک ما می بایست بازه هم اکنون باشد.
رقبای خویش را در تعیین کلمه ها کلیدی بشناسیم.
به هنگام به کارگیری از عبارات کلیدی فصلی نیز به کارگیری نمائید.
از سولات متداول یوزرها سود ببرید.
لغات نامرتبط را حذف فرمائید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: